Для отримання подовженої гарантії -реєстрація інструмента Milwaukee є обов’язковою і це напряму впливає на гарантійний термін!
Зробити це необхідно у 30 денний термін з дня покупки/продажу інструмента! Це можна зробити за посиланням :
ОН-ЛАЙН РЕЄСТРАЦІЯ ІНСТРУМЕНТУ (ГАРАНТІЯ 3 РОКИ)
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНО РЕЄСТРУВАТИ ІНСТРУМЕНТ? Реєстрація вашого інструменту в особистому кабінеті Milwaukee дозволяє: • мати оперативний доступ до інструкцій, сервісної інформації (схеми, списки запчастин, коди запчастини для замовлення). • підібрати відповідний аксесуар або приналежність до зареєстрованого інструменту. • завжди мати під рукою список вашого інструменту. • довести ваше право володіння інструментом в разі його крадіжки, при зверненні в сервісний центр або у разі відкликання інструменту виробником. Хочу звернути вашу увагу на те – якщо інструмент не буде зареєстрований – ви отримуєте лише 1 рік гарантії!
Крім законних прав, що виникають під час купівлі, цей виріб покривається гарантією відповідно до наведених нижче пунктів.
1. Період гарантії становить 12 місяців і починається з дати купівлі. Ця дата має бути підтверджена
чеком і заповненим гарантійним талоном.
2. Гарантія на інструмент MILWAUKEE®, що підпадає під продовження гарантії, може бути
продовжена з 1 року до максимум 3-х років (1+2) шляхом реєстрації на сайті Milwaukeetool.eu
Виняток становить інструмент MX FUEL™, для якого гарантія може бути розширена з 1 року до 2-х років (1+1).
Усі акумулятори MILWAUKEE® REDLITHIUM™, включно з акумуляторами MX FUEL™, постачаються зі стандартною гарантією 1 рік, яка для акумуляторів, які підпадають під продовження, може бути продовжена до 2-х років (1+1). Продовження гарантії не поширюється на інструмент, що здається в оренду, гарантія в такому разі на інструмент, акумулятори та зарядні пристрої становить 1 рік.
Гарантія
Придбавши обладнання або інструмент у нашій компанії, Ви можете бути повністю впевнені як товар. Але якщо раптом з продукцією все, що щось сталося, то у Вас є гарантія того, що інструмент полагодять.
Компанія має свій сервісний центр і завжди рада допомогти вирішити будь-яку неприємність. Ми дуже цінуємо своїх клієнтів і завжди з уважністю ставимося до звернень своїх покупців. А також докладаємо всіх зусиль, щоб Ви отримали якісне та швидке обслуговування.
Гарантія та зобов'язання
Наша компанія є офіційним постачальником світових брендів із виробництва ручного інструменту та обладнання. Торгові компанії виготовляють лінійку інструментів під маркою PROFESSIONAL.
На товар подібної категорії, своєю чергою, поширюється таке поняття, як довічна гарантія. Це означає, що цей виріб має необмежений термін гарантійних зобов'язань. І у разі виходу з ладу, через порушену технологію виробництва цього інструменту, компанія здійснює заміну товару.
Продукція, на яку не поширюється довічна гарантія:
• інструмент ударного та ріжучого характеру;
• різні насадки та вставки;
• зменшують перехідники;
• механізм динамометричних ключів;
• планетарні та храпові механізми;
• частини ключів та комірів, які можна замінити;
• полегшений інструмент (тонкостінні головки, подовжувачі шарнірні);
• різні витратні матеріали.
Для отримання обслуговування за умовами довічної гарантії, покупцю необхідно:
1. Надіслати листа на електронну пошту кампанії, за вказаною на сайті адресою. У листі обов'язково вказати назву підприємства, акт рекламації та артикул інструменту.
2. Надіслати інструмент експрес-доставкою на наш офіс. Транспортування здійснюється за Ваш рахунок, а після підтвердження рекламації справний інструмент ми доставимо Вас за свій рахунок.
3. Надіслати листа із зазначенням даних першого листа та номера транспортної накладної.
Дотримання цих пунктів дасть можливість швидко та оперативно відреагувати на Вашу заявку.
Гарантійне обслуговування проводиться з дотриманням таких умов:
· підтверджуючих документів на покупку в нашому магазині (чек, гарантійний талон).
· інструмент здійснюється тільки після технічної оцінки. Оцінку виробу та його ремонт здійснюють фахівці нашої компанії протягом 30 днів з дня звернення.
· діагностики виробу, спеціаліст визначає умови гарантійного обслуговування. Якщо виявлено, що несправність сталася з вини покупця, компанія може відмовити у творі ремонту на гарантійних умовах. При цьому складається відповідний акт із зазначенням причини відмови. У такому разі ремонт товару може здійснюватися на платній основі.
· виявлення неможливості заміни або ремонту інструменту, компанія відшкодовує вартість покупки.
На електричний , пневматичний та спеціальний інструмент компанія дає гарантію терміном на 12 місяців. Протягом цього часу клієнт має повне право на безплатний ремонт та заміну товару у разі виявлення дефекту. Гарантійний термін інструменту продовжується на час його перебування у ремонті.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі види несправностей:
· цілісності та ремонт товару;
· природного образу;
· можливостей продукту;
· механізму;
· , які пов'язані з порушенням правил експлуатації інструменту;
· у виробі сторонніх тіл.
На гідравлічне обладнання, домкрати, крани, гідравлічні стійки - гарантія 6 місяцем.
Вибір якісного інструменту - це запорука успішного та процвітаючого бізнесу!